«Розлади харчової поведінки: діагностика та психотерапія»
Курс, який надасть необхідні знання та інструменти для ефективної роботи з клієнтами, які мають РХП.
Автор курсу: психологиня, спеціаліст по роботі з розладами харчової поведінки, досвід 5 років
Для кого?
Практикуючим психологам
Отримаєте нові знання та навички, які допоможуть вам ефективно працювати з клієнтами, які мають РХП.
Клінічним психологам та психіатрам
Розширите свій професійний арсенал стратегій та методів роботи.
Нутриціологам та фітнес-тренерам
Навчитесь, як безпечно працювати з клієнтами, що мають РХП, та взаємодіяти з іншими фахівцями.
Курс буде корисним, якщо запити ваших клієнтів звучать так:
Постійно перебуваю в колі «дієта-зрив-набір ваги-дієта».
Поділяю їжу на «погану» і «хорошу», переїдаю «поганою їжею» і звинувачую себе за це.
Боюся стати на ваги, лякають кожні + 100 грамів.
Не приймаю своє тіло, постійно хочу щось у ньому змінити.
Моя самооцінка та настрій багато в чому залежать від того, скільки я важу і як виглядаю.
Намагаюся відпрацьовувати з’їдені калорії у залі.
Після переїдання вдаюся до різних способів, щоб позбавитися від з’їденої їжі.
Про курс
Тривалість: 2 — 30 липня 2024 року
Формат:
• зустрічі у Zoom два рази на тиждень (вівторок та п’ятниця)
• 8 занять з 18:00 до 20.00
• + додаткові лекції для перегляду між зустрічами
Сертифікат про проходження курсу
Важливо!
Цей курс не дає право проводити психотерапію розладів харчової поведінки, якщо у вас немає психотерапевтичної освіти або ви не в процесі навчання на психотерапевта з допуском до клінічної практики.
Якщо у вас виникло бажання працювати з розладами харчової поведінки, курс буде якісним стартом. Ви познайомитеся з темою РХП в доказовій парадигмі, зрозумієте, в якому напрямку рухатись, та які навчання можна проходити надалі.
Програма уроків
Сучасні уявлення про розлади харчової поведінки
- статистичні дані
- чинники розвитку РХП: біологічні, психологічні, соціальні
- наслідки РХП
- основні підходи в лікуванні РХП
Діагностика РХП
- сучасні діагностичні критерії нервової анорексії, нервової булімії, нападоподібного переїдання
- різниця між розладами харчової поведінки та порушеннями харчової поведінки.
- класифікація РХП (МКХ/DSM)
- вивчення основних симптомів, пов’язаних із РХП
- оцінка ризиків та ускладнень
- коморбідні (супутні) розлади, які часто є поруч з РХП
- знайомство з основними інструментами оцінки та діагностики РХП
- опис психологічного портрета
Постановка цілей та робота з мотивацією
- постановка цілей
- амбівалентність клієнтів з РХП
- робота з мотивацією до змін
- техніки роботи з мотивацією
- психоосвіта
Дієтологія в лікуванні розладів харчової поведінки
- що таке нормальне харчування в нездоровому світі
- міфи, в які часто вірять люди з РХП
- відновлення харчування — ключовий фактор терапії РХП
- стратегії та принципи відновлення харчування
- план харчування «Правило трьох» Марші Херрін
- основи усвідомленого харчування
- чому інтуїтивне харчування не підходить для лікування РХП
Когнітивно-поведінкова терапія розладів харчової поведінки
- особливості КПТ при РХП
- ефективність методу
- основні етапи терапії
- стратегії та техніки роботи
- концептуалізація
- структура сесій
Терапія прийняття та зобов’язання (АСТ) при розладах харчової поведінки
- основні поняття АСТ
- феноменологія та концептуалізація РХП з погляду АСТ
- шість процесів АСТ при РХП: когнітивне розділення, мотивовані дії, прийняття, цінності, я — як контекст, контакт зі справжнім
- стратегії та техніки: «Креативна безнадійність», «Точка вибору»
Робота з образом тіла
- поняття та важливість образу тіла
- самооцінка і її залежність від тіла
- діагностика образу тіла
- негативний та позитивний образ тіла
- бодінейтральність VS бодіпозитив
- КПТ тілесного дисморфічного розладу
Ожиріння та антидієтичний рух
- особливості роботи з клієнтами, які мають великі тіла
- фетшеймінг
- дієтична індустрія та її вплив на сприйняття тіла
- антидієтичний рух, замість орієнтації на схуднення
- здоров’я у будь-якому розмірі
- біологічно адекватна вага
- стосунки з тілом та їжею у терапевта
Ознайомчий курс для психологів та суміжних спеціалістів
«Розлади харчової поведінки: діагностика та психотерапія»
- ● Тривалість — 1 місяць
- ● 8 зустрічей в ZOOM
- ● Додаткові відеоуроки по темах
- ● Доступ до матеріалів — 6 місяців
- ● Відповіді на усі ваші запитання
- ● Сертифікат після завершення курсу
- ● Можна оформити оплату частинами
Про мене
5 років практики
Експертка в роботі з РХП
Членкиня 3 асоціацій
Спікерка на лекціях та семінарах
Авторка 3 робочих зошитів
2 вищі освіти за спеціальністю
Відгуки учасників 1 потоку
«Враження від курсу реально дуже дуже позитивні. Я отримала базу, якої не вистачало по роботі із РХП: як формується, з чим працювати, де вчитись. Мені було дуже цінним і важливим дізнатись про роботу із темою харчування. Я дуже боялась у самовивченні натрапити на міфи, тому й обрала почати вивчення теми РХП з вашого курсу. До вас є довіра)
Дуже сподобалось, що по кожній темі додаєте дуже багато додаткового матеріалу, щоб все було на максимум. Сподобалась ваша щедрість на матеріали)
Особливо було корисно почути про причини шкідливості компенсаторної поведінки; про те, як виглядає здорова харчова поведінка; дуже детальне пояснення, як виглядає кожен розлад і доєднання психіатра до курсу; можливість вільно задавати питання; інформація, де можна продовжувати навчання; правило трьох і все про харчування.
Для безпосередньо практики було корисно почути, з чого починати роботу з темою їжі і тіла, що говорити клієнтам про харчування, як проводити діагностику. Вправа зі шнурком і замірами дуже всім заходить.
Досвід оцінюю на 9/10. Трохи важко було освоювати таку велику кількість матеріалу, він дуже концентрований. Тому зараз повторно переслуховую і відчуваю, що ніби не до кінця навчилась проводити діагностику. Можливо, це моя проблема, не уважно щось читала чи слухала. Гублюся в тому, які питання ставити і в якій черзі. Ніби файлик хочеться, ось цей список питань задаєш і потім по такому плану терапії рухаєшся)) але то сильно ідеально та й файлики з питаннями були) І не вистачило практик про усвідомлене харчування.
Курс однозначно б рекомендувала. Це обов’язкова база, яка вичитана, вилизана і перевірена практикою)) це точно повинні знати всі психологи і напевно лікарі))»
Направду, поки що, в цьому році це мій найвдаліший курс, мої очікування виправдані.
Я психологиня. Я давно хотіла поглибити знання з теми РПХ. Те, що дали в університеті це не покриває мої запити в роботі та і викладали це не люди, які реально працюють з цією темою. Тому мені було важливо знайти спеціаліста, який в темі і розуміється у сучасних протоколах роботи з РПХ.
Клієнти часто мають, паралельно запиту з яким прийшли, ще і питання щодо харчової поведінки. Також сама мала певні історії у темі харчування: прорахунок калорій, спортивне харчування і зриви з нього. А ще мені імпонуєте ви як людина і як професіонал. Захоплююсь вашою працелюбністю і глибиною пізнання теми РПХ🙏🏻
Пішла саме до вас тому що ви розповідали як це відбувається у сучасному світі в навчанні, роботі, дослідженнях. На відміну від інших програм, ця не займає місяці часу і є суперпродуктивною.
Також круто, що програма підходить як новачкам так і людям, які вже працюють з РПХ і хочуть поглибити знання.
Ще один плюс це спільнота. Я знайшла контакти крутих лікарів, нутриціологів на цьому курсі.
Великий бонус, який отримала від вас – це контакти, посилання і підказки в практиці.
Загалом, для мене цей курс очікування/реальність ціна/якість на 10/10. Я дуже вдячна за знання, віддачу, спільноту, яку ви навколо себе зібрали та комфорт у навчанні, який створили.
Я лікар дієтолог.
Курс дуже цікавий, структурований з величезною кількістю інформації. Для мене надзвичайно корисний, бо допомогає краще діагностувати та відповідно обирати оптимальну подальшу тактику роботи з пацієнтом.
Люди рідко здогадуються самі що в них є РХП, тому людина з розладом набагато частіше звернеться до дієтолога ніж психолога. Даний курс рекомендую всім колегам, бо тема рхп поки що дуже мало де висвітлена. Звісно я не психолог і не лікую психічний розлад, але розуміння особливостей дає кращі результати в роботі з пацієнтами, а також розуміння де межа моєї компетенції, де потрібна допомога психолога.
Я нутриціолог/психолог в процесі навчання. Мені сподобалась інформація подана в курсі, бо вона була досить добре структурована і зрозуміло пояснена. Особливо сподобалось практичне заняття про те, як проводити діагностичну консультацію з РХП, що використовую зараз у практиці.
Цей курс оцінюю на 8/10, бо хотілось би більше розборів кейсів. Але 100% рекомендую пройти цей курс всім нутриціологам.
Часті запитання
Чи можу я навчатися на цьому курсі без психологічної освіти?
Курс розроблено для поглиблення знань та навичок вже практикуючих психологів. Він підійде вам, якщо у вас є закінчена вища психологічна освіта або ви отримуєте її зараз.
Чи будуть записи зустрічей?
Так, будуть записи, але рекомендую приходити на зустрічі, щоб могти бути залученими в обговорення та ставити питання.